Pomiń nawigację

Wzornictwo

Rozwój i wzrost konkurencyjności firmy KROFAM sp. z o.o poprzez wdrożenie strategii wzorniczej

Beneficjent

Krośnieńskie Fabryki Mebli KROFAM Sp. z o.o

Wartość projektu

5 229 000,00 PLN

Wartość dofinansowania

2 999 820,00 PLN

Program operacyjny

Polska wschodnia

Działanie

Wzór na konkurencję - I etap: Audyt Wzorniczy

Opis projektu

Krośnieńskie Fabryki Mebli KROFAM Sp. z o.o. swoją pozycję na rynku meblarskim budują od ponad trzydziestu lat. Najbardziej znanym produktem są meble łazienkowe. Pozyskane finansowanie z funduszy europejskich pozwoliło na zbudowanie przewagi konkurencyjnej oraz rozwój firmy i docelowo sprzedaży mebli łazienkowych pod własną marką. Dotychczas meble łazienkowe były sprzedawane w formie B2B dla innych wiodących producentów z Europy.

Realizacja projektu była podzielona na etapy. Początkowo w oparciu o wyniki z audytu wzorniczego i wdrożeniu jego rekomendacji,  zaprojektowano i wdrożeno nowe produkty, w oparciu o nowe technologie produkcji oraz przygotowano nowe narzędzia marketingowych do ich promowania. Również zostały zakupione maszyny, które umożliwiły osiągnąć lepszą jakość i efektywność wykonywanych produktów. Nowy park maszynowy pozwolił na uruchomienie produkcji nowych serii kolekcji mebli łazienkowych. Te wszystkie działania sprawiły, że marka KROFAM stała się  coraz bardziej rozpoznawalna.